BOOST
Dienstencheques PDF Afdrukken E-mailadres
De toepassing BOOST is specifiek ontwikkeld om Erkende Ondernemingen voor Dienstencheques te ondersteunen bij het beheer van hun Planning en  Back Office.


BOOST BESTAAT UIT 2 MODULES:

1. Planning

Voor het optimaal en eenvoudig inplannen van uw medewerkers bij klanten.

De belangrijkste functionaliteiten binnen de module Planning zijn:

  • Globale en gedetailleerde visualisatie van de planning
  • Gedetailleerde klanten- en medewerkersfiches
  • Geoptimaliseerde ‘matching’
  • Optimalisatie van de beschikbare tijd per medewerker

De planning module zorgt voor een optimale inschakeling van uw medewerkers  - rekening houdende met de indivuele contracten -  en voor een perfecte match met de aanvragen van uw klanten.

2. Backoffice

Het complete beheer van uw interne administratie en klantenopvolging,  met als belangrijkste functionaliteiten:

  • Basis CRM functionaliteiten voor het beheren van - klanten en medewerkers
  • Import en export van gegevens
  • Contractbeheer (CDD,  CDI,  Dimona)
  • Sociale documenten (C4,  C131A,  C131B)
  • Betaling (bruto naar netto,   maaltijdcheques)
  • Prestatiebeheer
  • Electronische cheque
  • Statistieken

Het inzetten van BOOST resulteert zéér snel in een verbetering van uw rendabiliteit.  

Enerzijds bespaart u aanzienlijk op uw administratieve kosten,  anderzijds zal u uw klanten een verbeterde service kunnen bieden met een verhoogde tevredenheid tot gevolg.